Honda Moto
По русски

Motocikli  >>  ATV



 

 

Honda ATV TRX420FA


Motora tipsOHV 4-taktu viencilindra dzinējs ar šķidruma dzesi
Darba tilpums420 cm³
Maksimālā jauda18,8kW/6000min-1 (95/1/EC)
Maksimālais griezes moments30,3Nm/5500min-1 (95/1/EC)
Degvielas padeves sistēmaPGM-FI, elektroniskā iesmidzināšana
StartersElektriskais
PārnesumkārbaAutomātiskā/5-pārnesumi elektroniskā ar reversu
Piedziņa / Galvenais pārnesums2WD/4WD, Kardāns
Garums2055mm
Platums1171mm
Augstums1255mm
Sēdekļa augstums823mm
Klīrenss231mm
Degvielas tvertnes tilpums13,6L
Balstiekārta priekšējāNeatkarīgā, gājiens 160mm
Balstiekārta aizmugurējāViena amortizātora, gājiens 160mm
Priekšējā riepa24 x 8 - 12
Aizmugurējā riepa24 x 10 - 11
Priekšējās bremzes185mm hidroliskās
Aizmugurējās bremzes160mm mehāniskās loku
Svars283kg
krāsasarkana
Cena7512 EUR
Apraksts
Jaunā automātiskā Honda 5-pakāpju transmisija nodrošina automātisku 5 ātrumu pārslēgšanu vai manuālo pārslēgšanu, nospiežot pogu ar Honda elektrisko pārslēgšanas programmu (ESP).
Atsevišķā dubultā ķīļveida aizmugures balstiekārta (IRS) palielina saķeri ar zemi un uzlabo vadīšanu.
Spēcīgs, 420cm3 gareniski uzmontēts dzinējs novērš 90° jaudas zudumus un ir ar izcilu jaudu un apgriezieniem.
Augšējais vārsta dizains nodrošina kompaktas dzinēja dimensijas izcilam klīrensam.
Cilindra galva veidota ar augstāku kompresiju, pārveidotu sadales vārpstas profilu, lielāku ieplūdes vārstu (38vs.35mm) un izplūdes vārstu (33 vs. 30 mm), kas nodrošina spēcīgāku vidējo un maksimālo jaudu.
Programmēta degvielas iesmidze (PGM-FI) ar 34 mm droseles vārstu, 12-caurumu Denso inžektoru un tukšgaitas gaisa kontroles vārstu (IACV) izcilai darbībai, teicamai ekonomijai un bez problēmu darbībai aukstā laikā un dažādos augstumos.
Liels radiators ar dzesēšanas ventilatoru nodrošina optimālu dzinēja dzesēšanu lielas slodzes apstākļos.
Teicama degvielas ekonomija efektīvās transmisijas rezultātā.
TraxLok 4WD/2WD selektors ļauj izvēlēties starp 4WD vai 2WD.
Izturīgs rāmis un balstiekārta nodrošina izcilu 23.1cm klīrensu.
Atsevišķa dubulta ķīļveida priekšas balstiekārta, kur ir izmantoti papildus triecienu absorbētāji, lai nodrošinātu 16cm riteņa gājienu komfortablam braucienam.
Honda dubultais ķīlis, atsevišķā aizmugures balstiekārta (IRS) nodrošina 16 cm riteņa gājienu un samazina izmaiņas ģeometrijā, balstiekārtai kustoties pa tās ceļu, saglabājot aizmugures riteņu regulējumu un uzlabojot vadāmību.
Izturīgas, liela-diametra 24x8-12 priekšējās, un platas 24x10-11 aizmugures riepas nodrošina teicamu saķeri ar zemi un saglabā precīzu vadību.
Šī vietne izmanto Google Analytics sīkdatnes (cookies) apmeklējuma statistikai. Vietne nevāc apmeklētāju datus. Sīkdatnes Jūs varat atslēgt pārlūkprogrammas iestatījumos. Uzzināt vairāk