Honda Moto
По русски

Motocikli  >>  Offroad



 

 
 Honda CRF250R 2018
JAUNUMS
Honda CRF250R 2017
JAUNUMS
Motora tipsŠķidrumdzeses 4-taktu 4-vārstu SOHC viencilindra
Darba tilpums249 cm³
Maksimālā jauda28 kW/11,000min-1 (95/1/EC)
Maksimālais griezes moments26,5 Nm/8,500min-1 (95/1/EC)
Degvielas padeves sistēmaPGM-FI elektroniskā degvielas iesmidzināšana
StartersKick-starters
Pārnesumkārba5-pārnesumi
Piedziņa / Galvenais pārnesums#520 ķēde
Garums2181mm
Platums827mm
Augstums1271mm
Sēdekļa augstums951mm
Klīrenss322mm
Degvielas tvertnes tilpums6,3L
Priekšējā riepa80/100 - 21 (51M)
Aizmugurējā riepa100/90 - 19 (57M)
Svars105,4kg
krāsasarkana
Cena8 561 EUR8350 AKRAPOVIC
Cena ar atlaidi 6399.00 EUR
AprakstsPašas sīvākās sacīkstes gan profesionāļiem, gan amatieriem ir MX2 klasē, kur cīņa notiek plecu pie pleca par katru trases centimetru. Honda CRF250R jau ilgāku laiku ir viens no spēcīgākajiem cīņu biedriem, pateicoties vienmērīgai jaudas sadalei un uzlabotajai šasijai, kas nodrošina zibenīgu ātrumu un apskaužamu stabilitāti. Tam tiek nodrošināts alumīnija balansiera rāmis un centralizēta svara sadale kā CFR250R un pagriezieni ir vienlīdz efektīvi kā gaisā tā arī uz zemes.
2017. gada CR250R modelim tika uzstādīti 49mm Showa dalītās funkcionalitātes amortizatori un dakša ar trīskāršo gaisa kameru (Triple Air Chamber) (SFF-TAC-Air), lai pilnībā varētu izmantot šasijas iespējas. Papildus tas ieguva arī 3 iestatījumu Engine Mode Select Button (EMSB), kas ļāva izvēlēties vienu no 3 braukšanas veidiem - standarta, precīzu vai agresīvu - tieši braukšanas laikā ar pie labā roktura novietotu pogu.
Bet jāņem vērā, ka MX2 attīstība ir nepārtraukta un pat mazākās izmaiņas var sniegt milzīgu atšķirību kopumā. 2017. gadā Honda ir veikusi veselu klāstu uzlabojumu CRF250R modeļa dzinējam un piekarei, kuras ieteikusi Team HRC, katru nedēļu cīnoties pret labākajiem motocikliem un braucējiem MXGP seriālā."
Modeļa uzlabojumi: CRF250R ieguvis būtisku jaudas palielinājumu pie augstiem apgriezieniem pateicoties HRC izstrādātai cilindra galvai, virzuļiem un klaņiem, pieejama lielāka jauda zemos apgriezienos, nezaudējot veiktspēju vidējo apgriezienu diapazonā. Showa SFF-TAC-Air dakšai ir samazināta berze, uzlaboti reakcijas un amortizācijas rādītāji, tāpat Showa aizmugures amortizatori saņēmuši atbilstošus uzlabojumus.
Šī vietne izmanto Google Analytics sīkdatnes (cookies) apmeklējuma statistikai. Vietne nevāc apmeklētāju datus. Sīkdatnes Jūs varat atslēgt pārlūkprogrammas iestatījumos. Uzzināt vairāk