Honda Moto
По русски

Motocikli  >>  Motorolleri



 

 

Honda SH125i C-ABS


Motora tipsŠķidrumdzeses 4-taktu 2-vārstu SOHC viencilindra
Darba tilpums125 cm³
Maksimālā jauda8,7kW/8,500min-1 (95/1/EC)
Maksimālais griezes moments11Nm/6,500min-1 (95/1/EC)
Degvielas padeves sistēmaPGM-FI elektroniskā degvielas iesmidzināšana
StartersElektriskais
PārnesumkārbaAutomātiskais, V-Matic
Piedziņa / Galvenais pārnesumsVariātora
Garums2030mm
Platums740mm
Augstums1150mm
Sēdekļa augstums799mm
Klīrenss145mm
Degvielas tvertnes tilpums7,5L
Balstiekārta priekšējā33mm teleskopiskā dakša, gājiens 90mm
Balstiekārta aizmugurējāDivu amortizātoru svira, gājiens 82mm
Priekšējā riepa100/80-16 (50P)
Aizmugurējā riepa120/80-16 (60P)
Svars135kg
CO2 izmeši (g/km)52
Degvielas patēriņš (l/100km)2.3
krāsaBalta, Melna, Sudraba, Sarkana
Cena3721 EUR Cena ar atlaidi 3330.00 EUR
Apraksts
Ārkārtīgi populārais SH125i piedāvā nepārspējamu praktiskumu, komfortu un drošību. Ar zemu sēdekļa augstumu, plašu vietu kājām un standartaprīkojumā esošu aizmugures bagāžas kasti motorolerā krāsā SH125i ir pilnīgas labsajūtas transportlīdzeklis un visvairāk iemīlētais motorollers visā Eiropā.

Jaunā SH125i sirds ir pilnīgi jauns dzinējs, kurš pazīstams kā 'eSP' (enhanced Smart Power); konstruēts pilnīgi no jauna, izmantojot zemas berzes tehnoloģijas un pielietojot tukšgaitas apturēšanas sistēmu. Tas nodrošina neticami lielu 25% degvielas ekonomiju, salīdzinot ar iepriekšējo modeli (47,4km/l). Pārprogrammēta PGM-FI degvielas iesmidzināšanas sistēma un uzlabota degvielas sadedzināšana nodrošina arī vairāk reālās jaudas un lielāku griezes momentu augstu apgriezienu diapazonā, kuru visbiežāk izmanto manevrējot intensīvas pisētas satiksmes apstākļos.

Pilnībā pārstrādāta šasija ar kvalitatīviem 16 collu riteņiem nodrošina uzlabotu vadāmību un stabilitāti, kamēr standarta CBS (kombinētās bremžu sistēmas) vietā, kā papildaprīkojums tiek piedāvāta ABS sistēma.

Svaiga, tikko no konstruktoru rasējamā dēļa - SH125i virsbūvei piemīt spēcīga un ļoti individuāla personība - tomēr tā palikusi pietiekoši slaida, lai izgrozītos visblīvākajā satiksmē, un tagad vēl ar pilnībā seju pārsedzošas ķiveres glabāšanas nodalījumu zem sēdekļa."
Šī vietne izmanto Google Analytics sīkdatnes (cookies) apmeklējuma statistikai. Vietne nevāc apmeklētāju datus. Sīkdatnes Jūs varat atslēgt pārlūkprogrammas iestatījumos. Uzzināt vairāk