Honda Moto
По русски

Motocikli  >>  Adventure



 

 
 CRF1000L Africa Twin SECRF1000L Africa Twin Adventure DCT
JAUNUMS
CRF1000L Africa Twin Adventure MT
JAUNUMS
CRF1000L Africa Twin DCT
JAUNUMS
CRF1000L Africa Twin DCT SE
JAUNUMS
CRF1000L Africa Twin
JAUNUMS
Motora tipsŠķidrumdzeses 4 taktu 8 vārstu paralēls divcilindru
Darba tilpums998cm3
Maksimālā jauda70kW/7 500min-1 (95/1/EC)
Maksimālais griezes moments98Nm/6 000min-1 (95/1/EC)99Nm/6 000min-1 (95/1/EC)98Nm/6 000min-1 (95/1/EC)
Degvielas padeves sistēmaPGM-FI elektroniskā iesmidzināšana
StartersElektriskais
Pārnesumkārba6-pārnesumi6-pārnesumi DCT6-pārnesumi MT6-pārnesumi elektroniskā (DCT)6-pārnesumi
Piedziņa / Galvenais pārnesumsĶēde ar blīvgredzeniem
Garums2335mm2340mm2335mm
Platums930mm
Augstums1475mm1570mm1475mm
Sēdekļa augstums870/850mm900/920mm870/850mm
Klīrenss250mm270mm250mm
Degvielas tvertnes tilpums18,8L24.2L18,8L
Priekšējā riepa90/90-R21 ar kameru
Aizmugurējā riepa150/70-R18 ar kameru
Svars232kg (212kg dry)253kg243kg232kg (212kg dry)
CO2 izmeši (g/km)109
Degvielas patēriņš (l/100km)4.6
krāsaSarkana, Balta-trīskrāsuBalta-trīskrāsuSarkana, MelnaSarkana, Balta-trīskrāsuSarkana, Melna
Cena13 663 EUR16022 EUR14913 EUR14 611 EUR14 308 EUR13 461 EUR
AprakstsSekojot "neierobežoto piedzīvojumu" dizaina tematikai, Africa Twin ir minimāla, izturīga un viegla virsbūve, kas gan aizsargā braucēju no laikapstākļiem, gan rada kompakta un izveicīga motocikla sajūtu.

Dubultie priekšējie lukturi saglabā oriģinālam raksturīgo ārējo tēlu, un sēdeklim ir 20 mm regulēšanas diapazons 870 mm vai 850 mm augstuma iegūšanai. Lielā, 18,8 litrus ietilpīgā degvielas tvertne un ekonomiskais dzinējs ļauj ar vienu uzpildi nobraukt līdz 400 km.

Daļēji dubultais tērauda rāmis sniedz izcilu līdzsvaru starp stabilitāti lielā ātrumā (arī ar kravu), veiktspēju bezceļos, manevrētspēju un vienkāršu izturību. Centralizēts svars – tādi komponenti kā akumulators ir novietoti aiz cilindru galvas, palīdzot pazemināt smaguma centru.

Lai elektronika varētu tikt galā ar visām situācijām gan uz ceļa, gan bezceļos, Honda selektīvā vilces kontroles (HSTC)* sistēma piedāvā trīs kontroles līmeņus un braucējs var izslēgt aizmugures riteņa ABS* sistēmu.

Kā papildaprīkojums CRF1000L Africa Twin būs pieejama Honda unikālā dubultā sajūga transmisija (DCT), kam izmantots vienots karteris un saglabāts tāds pats platums kā manuālajai versijai.
Tai ir standarta manuālais režīms, kas ļauj braucējam pārslēgt pārnesumus ar slēdžiem uz kreisā stūres roktura, un divi automātiskie režīmi. D režīms piedāvā vislabāko degvielas ekonomijas un komfortablas, mierīgas braukšanas kombināciju. S režīms ir uzlabots, piešķirot tam papildu sportiskumu ar trīs dažādiem pārnesumu pārslēgšanas apakšrežīmiem: S1, S2 un S3.

CRF1000L Africa Twin dubultā sajūga transmisija ir arī pilnībā spējīga darboties piedzīvojumu režīmā – G slēdzis instrumentu paneļa labajā pusē nekavējoties paaugstina veiktspēju bezceļa apstākļos. Nospiežot G slēdzi jebkurā braukšanas režīmā, tiek ierobežota sajūga izslīdēšanas pārnesumu pārslēgšanas laikā un uzlabojas saķere un motocikla kontrole, kas ir tik svarīgi braucot bezceļa apstākļos.

Jaunā DCT sistēma piedāvā arī citas papildu funkcijas, piemēram, nogāzes konstatēšanu. Tā pielāgo pārnesumu pārslēgšanu nogāzes slīpumam, lai nodrošinātu optimālu kontroli.

Showa apgrieztā priekšējā dakša ir pilnībā regulējama, un uz tās ir uzstādīti dubultie radiāla stiprinājuma četru virzuļu Nissin bremžu suporti un 310 mm viļņotie peldošie diski. Aizmugures Showa amortizatoram ir hidrauliska atsperes stingrības regulēšana.
Tāpat kā CRF450R Rally, CRF1000L Africa Twin ir aprīkots ar 21/18 collu spieķotiem diskiem priekšā/aizmugurē un attiecīgi 90/90-21 un 150/70-18 izmēra riepām.
Šī vietne izmanto Google Analytics sīkdatnes (cookies) apmeklējuma statistikai. Vietne nevāc apmeklētāju datus. Sīkdatnes Jūs varat atslēgt pārlūkprogrammas iestatījumos. Uzzināt vairāk