Honda Moto
По русски

Motocikli  >>  Motorolleri



 

 

MONKEY Z125M ABS   JAUNUMS


Motora tipsGaisa dzeses, 4-taktu 2-vārstu OHC viencilindar
Darba tilpums125 cm³
Maksimālā jauda6.9kW @ 7,000rpm
Maksimālais griezes moments11Nm @ 5,250rpm
Degvielas padeves sistēmaPGM-FI elektroniskā degvielas iesmidzināšana
StartersElektriskais
Pārnesumkārba4-pārnesumi
Piedziņa / Galvenais pārnesumsķēde
Garums1710mm
Platums750mm
Augstums1029mm
Sēdekļa augstums776mm
Klīrenss160mm
Degvielas tvertnes tilpums5.6L
Balstiekārta priekšējāteleskopiskā dakša, gājiens 100mm
Balstiekārta aizmugurējāDivu amortizātoru svira, gājiens 104mm
Priekšējā riepa120/80-12 65J
Aizmugurējā riepa130/80-12 69J
Priekšējās bremzes220mm x 4mm hidroliskās disku bremzes ABS
Aizmugurējās bremzes190mm hidroliskās disku bremzes
Svars107kg
Degvielas patēriņš (l/100km)1.49
krāsaMelna, Sarkana, Dzeltena
Cena4142 EUR
Apraksts
"Honda Monkey motocikls ir, iespējams, visplašāk pazīstams kā 1970. gadu ikona, bet tas dienas gaismu pirmo reizi ieraudzīja 1961. gadā. Sākotnēji tas tika izstrādāts kā 49cc bērnu rotaļlieta Tokijas atrakciju parkā Tama Tech, kas izrādījās tik populāra, ka tika izstrādāta ceļu versija, kas sākotnēji tika eksportēta uz Ameriku un Eiropu 1963. gadā, ar atšķirīgu hroma tvertni, salokāmiem rokturiem un stingri uzstādītiem riteņiem 5 collu diametrā.
Tā popularitāte balstījās uz glītu, tūlītēji pievilcīgu dizainu, mazu izmēru un ļoti vieglu svaru, kas padarīja to par ļoti jautru pilsētā. Līdz 1969.gadam tā riteņi bija palielinājušies līdz 8 collu diametram, un kopš 1970. gada tas ieguva vēl lielāku popularitāti, kad, pievienojot ātrās atdalīšanas dakšas, to varēja ievietot mazas automašīnas bagāžniekā. Līdz 1978.gadam - punkts, kas bija sākums reālajam Monkey ziedu laikam - motocikls tika pārveidots ar asaras stila degvielas tvertni, un kļuva ļoti populārs ar RV (atpūtas transportlīdzekļa) vadītāju leģioniem, kam bija nepieciešams ērts, izmantojams transports, tiklīdz tie bija novietoti. Un šajā brīdī Monkey patiešām iecementēja savu vietu miljonu sirdīs; ar savu 3-pakāpju pārnesumkārbu un centrbēdzes sajūgu (kam nebija vajadzīgas ""tradicionālas"" motocikla prasmes, lai darbotos), tas deva tūkstošiem braucēju savu pirmo pieredzi pagriežot droseļvārstu uz divriteņu mehāniskās piedziņas.
Tā kā tas sniedza daudz prieka un ar to bija tik viegli braukt, tas vairāk pārdeva motociklu jēdzienu plašākai sabiedrībai nekā jebkura cita mašīna. Ar savām rupjajām riepām, mini ""pērtiķa"" stila rokturiem, mazu degvielas tvertni un lielu, mīkstu sēdekli, Monkey izskats ir neapšaubāmi sava laika, bet, tāpat kā pieķeršanās tam, arī mūžīgs.
Honda patiesi ikoniskais mini-motocikls ir atkārtoti izveidots mūsdienām, ar stilu, kas lielā mērā balstās uz oriģinālu, ko papildina mūsdienīgi, augstas kvalitātes pieskārieni, tādi kā USD dakšas, dubultās aizmugures amortizatori, LCD instrumenti, IMU bāzes ABS un pilnīgs LED apgaismojums . Tā 125cc gaisa dzesēšanas dzinējs nodrošina 6.9kW jaudu un degvielas patēriņu 67km / l, tā masa ir tikai 107 kg."
Šī vietne izmanto Google Analytics sīkdatnes (cookies) apmeklējuma statistikai. Vietne nevāc apmeklētāju datus. Sīkdatnes Jūs varat atslēgt pārlūkprogrammas iestatījumos. Uzzināt vairāk