Honda Moto
По русски

Motocikli  >>  Adventure



 

 

CRF450L   JAUNUMS


Motora tipsŠķidrumdzeses 4-taktu 4-vārstu SOHC viencilindra
Darba tilpums449 cm³
Maksimālā jauda18.4kW
Maksimālais griezes moments32Nm
Degvielas padeves sistēmaPGM-FI elektroniskā degvielas iesmidzināšana
StartersElektriskais
Pārnesumkārba6-pārnesumi MT
Piedziņa / Galvenais pārnesumsķēde
Garums2280mm
Platums825 mm
Augstums1260mm
Sēdekļa augstums940mm
Klīrenss315mm
Degvielas tvertnes tilpums7.6L
Balstiekārta priekšējā45mm teleskopiskā dakša
Balstiekārta aizmugurējāViena amortizātora Pro-Link
Priekšējā riepa80/100-21
Aizmugurējā riepa120/80-18
Priekšējās bremzeshidroliskās disku bremzes
Aizmugurējās bremzeshidroliskās disku
Svars130.8kg
krāsaSarkana
Cena10779
Apraksts
Kā bāzi izmantojot CRF450R sacīkšu motociklu, Honda jaunajam enduro motociklam ir izturīga, viegla šasija, kas būvēta, lai izmantotu visu pieejamo saķeri, un dzinējs, kas nodrošina spēcīgu un izmantojamu jaudu no pašiem pirmajiem apgriezieniem. Izturīgās augstas kvalitātes detaļas un garie apkopju intervāli dāvās bezrūpīgus braucienus un īpašnieka pieredzi.
Kārtīgam enduro motociklam ir jānodrošina daudz lietu: apvidus apstākļos tam ir jābūt vieglam, ar kvalitatīvu piekari un vadāmības īpašībām, kas atvieglo braucienu, apstākļiem paliekot smagākiem. Tā dzinējam ir jārada laba jauda un grieze jau pie zemiem apgriezieniem – tā veida, kas ir īpaši labi izmantojama un ļauj braucējam piekļūt visai iespējamai aizmugurējā riteņa saķerei, lai kāds būtu apvidus.
Visas īpašības, kas to padara lielisku apvidus apstākļos, padara to patiesi noderīgu arī pilsētā: tas ir šaurs un izveicīgs enduro motocikls, kas spēj izspraukties satiksmē, absorbē nelīdzenu ielu grambas un vienmēr atrodas priekšā pārējiem, pateicoties atjautīgajam zemu pārnesumu paātrinājumam. Tam ir jābūt uzticami iedarbināmam un ar saprātīgiem intervāliem starp lielākajām apkopēm.
Sacīkšu motocikli var būt labs pamats enduro motocikla izveidošanai. Taču daudz kas ir jāapsver. Sacīkšu līmeņa veiktspēja prasa intensīvu uzturēšanas grafiku, kas vienkārši ir par daudz prasīts no tiem, kas pa “takām” brauc vaļasprieka līmenī, kas vēlas tikai nospiest pogu un braukt – un turpināt braukt. Turklāt minimāli aprīkots sacīkšu motocikls var nozīmēt, ka svarīgi elementi, kas ļautu braukt uz ielas – lukturi, pagrieziena rādītāji, aizdedzes slēdzis –, nav tik draudzīgi lietotājam un tik izturīgi, kā varētu vēlēties.
Šī vietne izmanto Google Analytics sīkdatnes (cookies) apmeklējuma statistikai. Vietne nevāc apmeklētāju datus. Sīkdatnes Jūs varat atslēgt pārlūkprogrammas iestatījumos. Uzzināt vairāk