AFRICA TWIN ADVENTUREJaunums

Cena no 16627 €

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

Africa Twin ir pilnveidojies. Vieglāks, jaudīgāks un pārpilns moderno tehnoloģiju, gan pats Africa Twin, gan tā brālis “Adventure Sports” ir rūpīgi uzlaboti – ar vēl izteiktākām identitātēm –, lai braucējiem sniegtu visoptimālāko aprīkojumu, dodoties ikvienā Patiesā Piedzīvojumā no bezceļu takas līdz maratonam šķērsām visam kontinentam.

Rāmis un motors

Eiropā sagaidāms jau 2019. gadā, Africa Twin tagad būs aprīkots ar jaunu, Euro5 atbilstošu 1084 cm3 paralēlo divcilindru motoru (no 998 cm3). Motoram veikti visaptveroši uzlabojumi, ieskaitot vārstu atvērumu regulēšanu, alumīnija cilindru čaulas un jaunu izplūdes kontroles vārstu, lai nodrošinātu vēl jaudīgāku veiktspēju un vienlaikus apmierinātu stingrās jauno Euro5 noteikumu prasības 2020. gadam. Maksimālā jauda palielināta par 7% līdz 75 kW pie 7500 apgr./min ar maksimālo griezi, kas palielināta par 6% līdz 105 Nm pie 6250 apgr./min, savukārt motors saglabājis zīdaini vienmērīgo jaudas un griezes padevi un izteiksmīgo “pulsāciju”.
Jaudu savalda jaunais rāmis ar alumīnija apakšrāmi, kas ir pieskrūvēts, nevis piemetināts pie galvenā rāmja. Pilnīgi jaunā, vieglā alumīnija svārstsvira ir tāda paša dizaina kā CRF450R motokrosa motociklam vēl labākai aizmugurējā riteņa saķerei un brauciena sajūtām.

Elektronika un mērinstrumentu panelis

Visaptverošais elektronikas aprīkojums, ko pārvalda jauns 6-Axis IMU, ietver Ride by Wire un Honda selektīvo vilces kontroli (HSTC), kā arī jaunas funkcijas, tostarp kruīza kontroli, līkumu izbraukšanas ABS, Wheelie Control, Rear Lift Control funkcijas un ārkārtas bremzēšanas signāllukturus. Ir pieejami seši braukšanas režīmi: četriem ir iepriekš iestatīti jaudas, motora bremzēšanas un ABS parametri dažādiem braukšanas scenārijiem: Tour, Urban, Gravel un Off-road; un divi lietotāja režīmi, kas ļauj braucējam pašam iestatīt šo parametru kombinācijas.
CRF1100L Africa Twin ir aprīkots ar 6,5” TFT daudzfunkcionālo skārienekrāna displeju standarta aprīkojumā. Uz viegli lietojamā, gludā un šaurā ekrāna attēlotās informācijas līmeni var noregulēt pēc braucēja vēlmēm; informācija tiek attēlota skaidri un precīzi, nolasāma vienā acu uzmetienā jebkurā diennakts laikā. TFT skārienekrāns ir savietojams ar Apple Carplay®, kas ļauj braucējam saņemt ceļa norādes, zvanīt, saņemt ziņas un klausīties mūziku caur tālruņa aplikācijām.

Tagad apveltīts ar tādu pašu braukšanas ergonomikas trīsstūri kā Africa Twin, CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ir pilnībā gatavs garajiem braucieniem. Vēl lielāka 24,8 l degvielas tvertne ar nobraucamo attālumu vairāk nekā 500 km, platāks priekšējais aptecētājs, piecās pakāpēs regulējams ekrāns, standarta apsildāmi rokturi un ACC rozete nodrošina vēl lielāku komfortu un praktiskumu.
Citi uz braucēju orientēto tehnoloģiju uzlabojumi ir jauni trīspakāpju pagrieziena rādītāji, kas rada platāku gaismas staru, motociklam sasveroties, un papildaprīkojuma Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (EERA) balstiekārta. Pieskaņoti četriem iepriekš iestatītajiem braukšanas režīmiem un diviem pēc lietotāja vēlēšanās iestatāmajiem režīmiem, Showa EERA ir trīs saglabātie aizmugures iestatījumi, un tā izmanto 6-Axis IMU un “balance-free” priekšējās dakšas vārstu tehnoloģiju, kas nodrošina nevainojamu piekares reakciju neatkarīgi no reljefa.

Dubultā sajūga transmisija

Honda Eiropā ir pārdevuši vairāk nekā 100 000 ar DCT aprīkotus motociklus, kopš sistēma – joprojām unikāla motociklu nozarē – pirmoreiz kļuva pieejama 2009. gadā kā papildaprīkojums VFR1200F, un aptuveni puse Africa Twin pircēju to izvēlējās sev.

Pēdējo desmit gadu laikā sistēma ir nemitīgi pilnveidota. Jaunā Africa Twin DCT sistēmas “līkuma pamanīšanas” funkcija tiek darbināta ar IMU palīdzību, kas ļauj piemērot vēl dabiskāku pārslēgšanos, braucot automātiskajos D vai S režīmos.

Tehniskie datiAFRICA TWIN ADVENTURE DCT
Jaunums
AFRICA TWIN ADVENTURE
Jaunums
AFRICA TWIN ADVENTURE MT ES
Jaunums
AFRICA TWIN ADVENTURE DCT ES
Jaunums
Motora tipsŠķidrumdzeses 4 taktu 8 vārstu paralēls divcilindru
Darba tilpums998 сm³
Maksimālā jauda100.5 zs (75 kW) pie 7500 apgr./min
Maksimālais griezes moments105 Nm pie 6250 apgr./min
Degvielas padeves sistēmaPGM-FI elektroniskā iesmidzināšana
StartersElektriskais
Pārnesumkārba6-pārnesumi automātiskā (DCT)6-pārnesumi MT6-pārnesumi automātiskā DCT
Piedziņa / Galvenais pārnesumsĶēde ar blīvgredzeniem
Garums2330 mm
Platums960 mm
Augstums1560-1620 mm
Sēdekļa augstums850/870 mm
Klīrenss250 mm
Degvielas tvertnes tilpums24.8 L
Balstiekārta priekšējā45 mm teleskopiskā dakša, gājiens 230 mm, regulējamaEERATM ­ Showa Telescopic inverted fork with an inner tube
Balstiekārta aizmugurējāViena amortizātora,Pro-Link, gājiens 220 mmEERATM ­ Monoblock aluminium swing arm with Pro­Link
Priekšējā riepa90/90 R21 bezkameras
Aizmugurējā riepa150/70 R18 bezkameras
Priekšējās bremzesDivu 310mm disku hidroliskās bremzes, ABS
Aizmugurējās bremzes256mm hidroliskās disku bremzes, ABS
Svars248 kg238 kg248 kg
CO2 izmeši (g/km)112 g/km
Degvielas patēriņš (l/100km)4.9 L/100km
KrāsaBalta-trīskrāsu, Melna
Cena17 737 €16 627 €18 241 €19 350 €
atpakaļ

Aktuāli